خدایا این فرشته مهربان کیست که از آسمان برایم هدیه کرده ایاین چه گلی است که در هر چهار فصل گل استاین چه ماهی است که روزها هم در آسمان است و نور می دهداین چه چهره ای است که در آن پر از روشنایی و زیبایی استاین چه پروانه ای است که این قدر رنگارنگ و زیباستاین چه ستاره ای است که در بین تمام ستاره ها درخشان تر استخدایا این چه عشقی است که جانم دیوانه او شدهچقدر مهربان است، مهر و محبت در وجود اوسته عاشقانه همسری...ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1396 ساعت: 17:45
دیـوونـگـى یـعنـےعکسشُ تــو گوشـیت هـی ببينـىواســـه بــــــار هزارمانگــارى كه تــا حـــالا اصلا نديديشبــــوســش کنــےمــث دیــوونـــه هـــا بـــگـــےخـــب آخــــه دلــم هـمـش یــه ذره میــشــه واســتیهـــو از دلتنــــگـى بـــغـض کنـــىو اشــکــات بــــريــزهآروم تــــو دلــــت بگــى . . . . .دوســت دارم عــشـق من عاشقانه همسری...ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
درگیر چشم های تو باشم رهاترم
دلتنگی ام کم از غم تنهایی تو نیست
من هرچه بی قرارترم...بی صدا ترم
گاهی مقابل تو که می ایستم نرنج
پیش تو از هر آینه بی ادعاترم
قلبی که کنج سینه ی من می زند...تویی
من با غم تو از خود تو آشناترم
هر لحظه اتفاق می افتم بدون تو
از مرگ ها و زلزله ها بی هوا ترم
حالم بد است... با تو فقط خوب می شوم
خیلی از آن چه فکر کنی مبتلاترم...!
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33

تو باشی و هوای بهار و من ...
قدم به قدم فدایت می شوم.
تو باشی، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم.
به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم.
به بن بست ها، به خیابان هایی همه با یک نام …
دوست دارم تو باشی و من نشانی ها را گم کنم.
راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کمحواس،
خانه آنجاست که تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم ن ف ی س م

ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
دعا می کنم که هیچ گاه چشم های زیبای تو رادر انحصار قطره های اشک نبینم.و تو برایم دعا کن ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد.دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینمو تو برایم دعا کن که هرگز بی تو نخندم.دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را داردهمیشه از حرارت عشق گرم باشد.و تو برایم دعا کن دست هایم را هیچ گاه در دستی به جز دست تو گره ندهم.من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچ گاه پژمرده نشوند.برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنمکه بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند.من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچ گاه غروب نکند.و بدان که در آسمان زندگیم تو تن عاشقانه همسری...ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
زيباترين سخني كه شنيدم سكوت دوست داشتني توست
زيباترين احساساتم گفتن دوست داشتن توست
زيباترين لحظه زندگيم لحظه با تو بودن است
زيباترين انتظار زندگيم حسرت ديدار توست
زيباترين هديه عمرم محبت توست
زيباترين تنهاييم گريه براي توست
زيباترين اعترافم عشق توست
عزيزترينم نفیسه جانم دوستت دارم
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33
ما را در سایت عاشقانه همسری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:33